Nové verze

Vaše spokojenost je i naší, proto CDESK neustále
vylepšujeme na základě vašich požadavků.
Tady se dozvíte jaké změny a vylepšení přinášejí nové verze.
Základní seznam novinek k verzi 3.2.7
Duben30
Základní seznam novinek k verzi 3.2.7
Přinášíme vám základní seznam novinek k verzi 3.2.7. Plné znění novinek bude dostupné během několika dní.
Zjednodušení přístupu do CDESK, nová role ve schvalování, vylepšený management tagů pro více modulů, vlastní číselné řady požadavků
Březen16
Zjednodušení přístupu do CDESK, nová role ve schvalování, vylepšený management tagů pro více modulů, vlastní číselné řady požadavků
Jednodušší přístup do CDESK přes Microsoft Entra ID, nová role “Nadřízený zadavatele požadavku” ve schvalovacím procesu, možnost vytvářet samostatné číselné řady s vlastním prefixem, nové rozhraní managementu tagů pro Požadavky, Úkoly, Zakázky a Projekty.
CDESK a zákon o kybernetické bezpečnosti s NIS2
Únor11
CDESK a zákon o kybernetické bezpečnosti s NIS2
CDESK a zákon o kybernetické bezpečnosti s NIS2 Od 1. ledna 2025 se na Slovensku rozšířil počet společností a institucí povinných splnit podmínky Zákona o kybernetické bezpečnosti (ZoKB) se zahrnutím evropské směrnice NIS2. Jedním z nástrojů ke splnění požadavků je i service desk, který představuje klíčový nástroj pro efektivní řízení oddělení, řízení změn, evidenci aktiv,...
Nové centrální vyhledávání, první verze dlaždicového modulu Kanban, evidence zápůjček, automatizace procesů přes skripty
Leden2
Nové centrální vyhledávání, první verze dlaždicového modulu Kanban, evidence zápůjček, automatizace procesů přes skripty
Zjednodušení vyhledávání v CDESK přes horní panel podle klíčových slov, první verze zobrazení v dlaždicích „Kanban“, Zápůjčky na sledování zapůjčeného firemního majetku, nové nastavení e-mailových služeb přes web, dokumentace na automatizaci chybějících procesů přes skripty.
Šikovný modul Evidence majetku, start nové generace CDESK mobilní aplikace, vytvoření účtu přes Google autentifikaci
Říjen24
Šikovný modul Evidence majetku, start nové generace CDESK mobilní aplikace, vytvoření účtu přes Google autentifikaci
Ve verzi 3.2.4 přinášíme zcela novou Evidenci majetku s inventurami přes mobilní telefon. Uvolnili jsme také první verzi mobilní aplikace nové generace CDESK Pro, přinesli samoobslužné vytváření účtů pro vaše zákazníky a umožnili přihlášení se přes Google účet.
Rychlé zobrazení hovorů a požadavků během VoIP hovoru, ukončování pracovních příkazů na jeden klik, vylepšení v kalendáři
Srpen5
Rychlé zobrazení hovorů a požadavků během VoIP hovoru, ukončování pracovních příkazů na jeden klik, vylepšení v kalendáři
Tlačítko pro rychlé ukončování pracovních příkazů, ve VoIP modulu okno zobrazující nevyřízené hovory a požadavky volajícího, k požadavkům v kalendáři se zobrazují avatary, barva typu, doplněné 1týdenní zobrazení podle zdrojů...
Infobox v detailu záznamu, nastavitelné šířky sloupců, XLSX exporty v dalších modulech
Červen10
Infobox v detailu záznamu, nastavitelné šířky sloupců, XLSX exporty v dalších modulech
Verze 3.2.2 obsahuje infobox zobrazující nejdůležitější informace z otevřeného záznamu, lze nastavit vlastní šířku sloupců, XLSX exporty přibyly do požadavků, plnění, konfiguračních položek, projektů, projektových zakázek a subdodávek...
Automatizované odesílání reportů, připomínání termínů v konfiguračních položkách, jednoduchý filtr v úkolech
Květen11
Automatizované odesílání reportů, připomínání termínů v konfiguračních položkách, jednoduchý filtr v úkolech
Ve verzi 3.2.1 jsme přidali nový způsob vytváření reportů pro automatické odesílání e-mailem, důležité termíny v konfiguračních položkách vám připomene nový připomínkovač, práci v seznamu úkolů usnadní jednoduchý filtr...
Přijímání hovorů v CDESK, vlastní tiskové formuláře z požadavků/plnění a mnoho dalších funkcí
Březen29
Přijímání hovorů v CDESK, vlastní tiskové formuláře z požadavků/plnění a mnoho dalších funkcí
Od verze 3.2.0 lze v CDESK přijímat a zpracovávat hovory, vytvářet si vlastní formuláře z požadavků a plnění...
Nová funkcionalita Servis zařízení, Gantt diagramy k projektům, automatizace plnění v pravidelných požadavcích
Leden26
Nová funkcionalita Servis zařízení, Gantt diagramy k projektům, automatizace plnění v pravidelných požadavcích
Servis zařízení na jednorázové opravy, průběh Projektů v grafických Gantt diagramech, projektová dokumentace a projektový deník pro zjednodušení managementu projektů...
Vlastní stavy požadavků, nový modul pro registraci dokumentů, schvalování plnění a mnoho dalších funkcí
Listopad10
Vlastní stavy požadavků, nový modul pro registraci dokumentů, schvalování plnění a mnoho dalších funkcí
Od verze 3.1.12 můžete definovat vlastní stavy požadavků, schvalovat plnění a fakturovat plnění podle schválení, nový sumární ekonomický přehled všech projektových zakázek...
Doplnění údajů ke schvalování, snadno dostupné informace o dovolených a mnoho dalších
Září22
Doplnění údajů ke schvalování, snadno dostupné informace o dovolených a mnoho dalších
Opětovné vyžádání údajů ke schvalování přímo ve schvalovacím procesu, informace o dovolených zobrazené v kalendáři a také na hlavní liště, komfortní hromadné odesílání faktur a výpisů prací

Verze 3.1.0 pro CDESK znamená velké změny, které se ještě víc přibližují k uživateli. CDESK je univerzální nástroj s možnostmi nasazení v širokém spektru scénářů. Nová verze přináší množství nových užitečných funkcí, ale i přepracované některé součásti systému.

Hledáte komplexní Service Desk? CDESK je řešení!

Růst firmy v určitém momentu vždy začíná provázet chaos. Firma utěšeně roste, management už nedokáže všechno udržet v hlavě a nové zakázky upozaďují důležitost starších slibů a řešení. Snaha se popasovat s tímto problémem vyústila k naprogramování prototypového řešení CDESK, který měl za úkol zavést do rozpracovaných věcí kompetenci a pořádek.