Aktuality-czHledáte komplexní Servicedesk? CDESK je řešení!

25. listopadu 20210

VYZKOUŠEJTE CDESK NA 30 DNÍ ZDARMA

Vyplňte registrační formulář a zřídíme Vám testovací účet CDESK.
https://www.cdesk.cz/wp-content/uploads/2021/07/foto-landing-page-cdesk-640x427.jpg

Růst firmy v určitém momentu vždy začíná provázet chaos. Firma utěšeně roste, management už nedokáže všechno udržet v hlavě a nové zakázky upozaďují důležitost starších slibů a řešení. Snaha se popasovat s tímto problémem vyústila k naprogramování prototypového řešení CDESK, který měl za úkol zavést do rozpracovaných věcí kompetenci a pořádek.

Neustálý vývoj a přizpůsobování se novým klientům přirozeně vyústili do vzniku komplexního nástroje správy firemních procesů. CDESK se tak stal prvním čistě slovenským komerčním programem typu service desk či help desk.

Z jednoduchého nástroje na sledování zakázek a přehledu úloh vyrostl během několika let komplexní nástroj na debordelizaci procesů ve firmách. Nezáleží přitom, zda jde o pojišťovnu, autoservis, velkou auditorskou společnost, výrobce alkoholu, opraváře kotlů, či IT firmu. Každý, kdo má zájem o jasně dohledatelné zadání úloh, sledovaný postup prací až po výslednou fakturaci, dokáže s CDESKem efektivně zvyšovat svoji produktivitu, a tím i zisk.

Vyvinutý pro sebe, žádaný od klientů

Když téměř před 20 lety Miroslav Jombík se svým týmem začali programovat úplně první verzi CDESKu, netušili, že za pár let ho začnou spontánně poptávat klienti a později se z něj stane plnohodnotný software určený pro mezinárodní trh.

CDESK byl vyvinutý za účelem vlastní organizovanosti v IT společnosti SEAL IT Services. Prioritou pro tehdejší potřeby byl helpdesk pro zákazníky na ohlašování IT problémů a požadavků, nutnost přiřazovat úkoly, sledovat jejich plnění a jasná organizace činností společnosti.

Z interního software se po letech práce v současné podobě stal helpdesk, service desk, ticketovací nástroj, pomocník v komplexní standardizaci a automatizaci procesů. Díky své historii a modulárnosti, je vhodný pro menší i větší společnosti. CDESK dokáže řešit množství procesů a v implementaci se zaměřuje na doplňkové moduly a na konkrétní procesy, pro které je potřebný.

Co je tedy CDESK?

Jedno z možných pojmenování je komplexní zakázkový software. Jeho obsahem je množství modulů, které firmám dají maximální přehled v procesech poskytování služeb vlastním klientům. To nejdůležitější ve vztahu dodavatel-odběratel je komunikace, plnění slibů, jasné kompetence a pořádek v kontaktech a přidělených úlohách.

CDESK umožňuje rychlé dohledávání zákazníka a zobrazí všechny podstatné údaje jako na dlani. Zároveň však slouží jako komunikační nástroj a dovoluje být v kontaktu se zákazníky a udržovat komunikaci na jednom místě, co je v dnešní situaci ovlivněné pandemií více než užitečné.

CDESK
v kostce
Síla CDESKu spočívá v jeho modifikovatelnosti přesně na míru Vašeho byznysu. Objevte co se v něm skrývá.
Čtěte více
Důraz na systém

Poskytovat zákazníkům prvotřídní služby si vyžaduje systematickou práci. Pokud jsou požadavky plněné kvalitně a včas, zákazník je spokojenější a dodavatel bude z efektivity profitovat. CDESK je systém, v kterém dodavatel i odběratel mohou společně sledovat průběh požadavku od jeho vzniku až po jeho vyřešení.

Při řešení požadavku je možné se spolehnout na konkrétní osobu. Při větším množství úloh je důležité kategorizovat podle priorit, přiřazovat odpovědné osoby k zakázkám nebo rozdělit zakázku na dílčí úlohy. CDESK je možné přizpůsobit procesům, zvyklostem a preferencím uživatelů.

Správné věci správným způsobem

CDESK zaznamenává stav úloh a sleduje posun v jejich řešení. Manažeři tak lehce získají přehled o realizaci, a to včetně časů potřebných na vyřešení od odpovědné osoby. Díky tomu provedou efektivní analýzu nákladů a tvorbu kvalitních podkladů pro fakturaci.

Samotná analýza nákladů, plánování optimálního využívání zdrojů, správa zaměstnanců a další prostředky na efektivní řízení umožňují vytěžit ze všeho maximum. Precizní plánování s mechanismy na dodržování termínů, organizaci plnění úloh se správou jejich životního cyklu, evidence provedených prací, implementované komunikační rozhraní, podpora ITIL (ITSM) v IT prostředí vytváří z CDESK-u komplexní nástroj na plnění vysokých standardů ISO 20000.

Pokud ještě váháte, zda je pro vaši společnost vhodné zavést do procesů takový nástroj, můžete si jej zdarma vyzkoušet s demo účtem. Není na co čekat. Pouze organizovaná práce přináší zisk!

Máte konkrétní otázku nebo
nemůžete najít některé
informace?
Napište nám

Leave a Reply