Stát se lídrem na trhu Hepldesk, Servicedesk nástrojů s rozšířenou funkcionlitou, která dokáže pokrýt, digitalizovat a automatizovat činnosti v podnikání.
Přinášet našim zákazníkům možnosti a rozšiřovat jejich obzory pracovního života. Neustále usnadňovat, zefektivňovat a digitalizovat pracovní činnosti a procesy na jakémkoli stupni organizace prostřednictvím důmyslných řešení postavených na Vašich potřebách.
Jsme silný 24 – členný tým technologických nadšenců a vizionářů, kteří sní o tom, že jednou poskytnou klientům nepřekonatelný nástroj pro jejich podnikání. Tímto nástrojem se stal CDESK – slovenský helpdesk, service desk a tiketovací nástroj, který v mnohých ohledech předčí jakoukoliv konkurenci.
Peter Kocurek
Product specialist & Business analyst
Expert se zkušenostmi z nejtěžších implementací
Ing. Viliam Vyhnička
Product specialist
Specialista na CDESK, kterého nezaskočí žádná otázka
Ing. Michal Potfaj
Development Director & Technology Architect
Člověk co ví jak řídit development
Denis Paulík
Scrum master
Aktivní, promptní a lidský přístup k zákazníkovi jsou základní pilíře jeho práce
CDESK je vysoce variabilní a modulární software, jehož pilířem je náš přístup k agilnímu programování. V kombinaci se slovenskou i zahraniční podporou, nezaměnitelným monitorovacím nástrojem CustomerMonitor je CDESK tou správnou volbou pro vaši práci.
Vznik software CDESK datujeme do roku 2003, kdy se bratři Jombíkovi rozhodli pomoci svému IT podnikání ve společnosti SEAL IT Services monitorovacím a helpdeskovým nástrojem. Od té doby už prošlo mnoho gigabajtů kódu počítači programátorů, kteří strávili tisíce hodin kódováním, abychom mohli i Vám nabídnout jedinečný nástroj CDESK.
V roce 2011 jsme chtěli dokázat, že to skutečně myslíme vážně, založili jsme společnost InovaLogic pro osamostatnění vývoje nástrojů CDESK a CustomerMonitor. Aktuálně máme desítky významných a spokojených klientů, o kterých se můžete přesvědčit v reálných referencích.