Ceny


Vy rozhodujete které moduly zpřístupníte jednotlivým pracovníkům


Licence pracovníka se automaticky určí, podle jím využívaných modulů


Mějte náklady pod kontrolou, u nás platíte jen za to, co skutečně využíváte

ECONOMY

250 Kč/měsíc

12 základních modulů

> Úvodní přehled
> Scoreboard
> Adresář
> SLA (service level agreement)
> Kalendář
> Zastupování
> Reporty
> Dokumenty
> Uživatelem definovaná pole
> Kanban
> Mobilní aplikace
> Desktopová aplikace (WIN/MAC)

3 pokročilé moduly

dle vlastního výběru(Časově omezená nabídka do 31.8.2025)

ENTRA ID / Google autentifikace

Využívání umělé inteligence CDESK Copilot první měsíc ZDARMA

Konta pro vaše zákazníky Client access - ZDARMA

SMART (DOPORUČENO)

600 Kč/měsíc

Obsahuje vše co licence ECONOMY a navíc:

Možnost personalizace CDESK

(vlastní logo, doména, přihlašovací obrazovka apod.)

Možnost provozu na vlastním serveru

4 pokročilé moduly navíc

dle vlastního výběru. Celkem až 7 pokročilých modulů (Časově omezená nabídka do 31.8.2025)

Využívání umělé inteligence CDESK Copilot první měsíc ZDARMA

Konta pro vaše zákazníky Client access - ZDARMA




MASTER

1000 Kč/měsíc

Obsahuje vše co licence SMART a navíc:

Využívání umělé inteligence CDESK Copilot první měsíc ZDARMA

6 pokročilých modulů navíc

dle vlastního výběru. Celkem 13 pokročilých modulů. (Časově omezená nabídka do 31.8.2025)

Konta pro vaše zákazníky Client access - ZDARMA













ENTERPRISE

Kontaktujte Sales

Osobní setkání s analýzou potřeb a navržením
řešení na míru

Plnohodnotné využití všech modulů a funkcí

Možnost využít až 24 pokročilých modulů

Přidělený specialista pro osobní péči

Konta pro vaše zákazníky Client access - ZDARMA














Pokročilé moduly

Seznam

Popis modulu nebo funkcionality
Provozní činnosti
 1. 

Požadavky

Zajišťují nadstandardní helpdesk funkcionalitu včetně katalogu služeb, komunikace (diskuse, ext-mail), pravidelných požadavků.

 2. 

Požadavky – Pracovní příkazy

Nabízejí automatizaci interních procesů navázaných na katalog služeb.

 3. 

Plnění

Evidují vykonanou práci, dopravu a spotřebu materiálu.

 4. 

Úkoly

Specifikují konkrétní časové ohraničení výkonu. Je to jednodušší objekt než Požadavek. Často využívané při plánování servisních zásahů.

 5. 

SLO (service level objective)

Vyhodnocuje dostupnost služeb.

Projektové řízení a obchod
 6. 
Projekty / Projektové zakázky

Napomáhají k efektivnímu projektovému řízení a plánování. Součástí je např. ekonomická bilance projektů, projektová evidence, Gantt.

 7. 

Projekty – subdodávky

Zajišťují sledování dodávek od externích dodavatelů k projektu.

 8. 

Zakázky

Manažují dlouhodobě dodávané služby, menší projekty. Rozvinuté vazby mezi moduly CDESK.

 9. 

Nabídky / Ceníky

Umožňují vypracování, zasílání, akceptaci a evidenci nabídek na jednom místě. Obsahují ceníky služeb, práce a dopravy.

 10. 

CRM ***

Zpracování prvních kontaktů (leadů) a obchodních příležitostí

Interní procesy a agenda

 11. 

Výpůjčky

Manažuje výpůjčky vyřízení, od žádosti na výpůjčku až po vrácení.

 12. 

Žádosti o volno

Umožňují žádat a schvalovat navolené typy volna. Schvalování, zůstatky, zastupování, přehled, evidence, kalendář svátků.

 13. 

ToDo Timer *

Modul kombinuje výhody připomínek a time trackeru.

 14. 

Nástěnka/ Oznámení

Zobrazují důležité informace Např. o odstávkách systémů, aktivitách, personálních záležitostech, ale i obědech v jídelně, uživatelům CDESK v systému a notifikacích.

 15. 

Schvalování

Umožňují schvalování Požadavek, Pracovních příkazů, Volné schvalování.

Dokumentace a evidence

 16. 

Znalostní báze

Umožňuje publikování znalostí, návodů, tipů a triků uživatelům systému.

 17. 

Smlouvy

Nabízejí enterprise účtování pravidelných poplatků s využitím ceníků, slev.

 18. 

Evidence majetku a inventury

Zastřešuje evidenci, management majetku a vše s ním spojené, životní cyklus, přebírací protokoly, inventury, Mobilní inventurní applikaci s RFID skenováním.

 19. 

Sklady

Doplňují funkcionalitu CDESK o příjemky, výdejky, virtuální i reálné sklady, zůstatky na skladě, reporting. Obsahují napojení na další moduly jako Plnění, Nabídky, Zakázky, Fakturace.

Servisní činnosti

 20. 

Servis zařízení

Pomáhá při managementu fyzických oprav výpočetní techniky.

 21. 

Mapa servisů *

Mapa servisů *

Servisní činnosti

 22. 

Omnichannel WhatsApp čety

Spravujte požadavky a komunikujte přes WhatsApp

 23. 

Omnichannel MS Teams čety *

Omnichannel MS Teams čety *

 24. 

Zpracování zpráv

Pečuje o email management a automatizaci zpracování emailových zpráv.

Modul plánovaný na H2 2025

Vývoj modulu začne v Q4 2025

Vývoj modulu začne v Q4 2025

CDESK nabízí 33 modulů, které spolupracují jako výborně sehraný tým.
Prohlédněte si výběr nejpoužívanějších z nich.

Požadavky

Mějte přehled, co, kdo a kdy řeší. Už žádné ztracené tikety.

Ganttův diagram & Kanban

Vizualizujte, co se děje a co vás čeká.

Zakázky a Projekty

Plánování bez stresu, s jasnými termíny a úkoly.

Evidence majetku a Konfigurační databáze

Sledujte svůj firemní hardware a software s lehkostí.

Plnění

Přesně víte, kolik času kdo na čem strávil. Ať už pro fakturaci, nebo jen pro vlastní přehled.

Omnichannel komunikace

Spojte se se zákazníky (WhatsApp, e-mail, VoIP a další) jednoduše, odkudkoli.

Jste připraveni na NIS2?
CDESK vám kryje záda.
Buďte v souladu se zákonem a mějte kybernetickou bezpečnost pod kontrolou: CDESK je české řešení s 20letou historií a reálnou praxí v prostředí, kde je důraz na bezpečnost více než jen slovem.

Zaznamenávání a řešení incidentů

Automatizované reporty pro vedení i bezpečnostní tým

Řízení přístupů a oprávnění

Přehledná správa IT aktiv a služeb

Dokumentácia procesov a auditovateľnosť

Napojení na ESET Protect konzoli

Buďte připraveni