Další využití AI – tentokrát pro reporty z požadavků, vylepšená podpora zákazníků přes WhatsApp v CDESKu a první verze nového rychlého kalendáře.
Ve verzi 3.2.7 můžete začít zkoušet generování reportů z požadavků pomocí AI*, zlepšit zákaznickou podporu prostřednictvím integrované služby WhatsApp Business v CDESKu a zpříjemnit si práci zcela novým kalendářem (starší kalendáře budou v další verzi odstraněny).
*využití AI je zpoplatněno prostřednictvím tokenů
HLAVNÍ NOVINKY
- AI Reporty v Požadavcích – nová funkce pro generování reportů
- WhatsApp – integrace WhatsApp Business s přímým vytvářením požadavků
- Nový kalendář – zcela nová, rychlá verze s počáteční sadou funkcí
- Vypnutí stávajícího kalendáře v příští verzi (3.2.8)
Požadavky
- Hromadný překlad všech příspěvků v diskusích
- Samostatné sloupce v seznamech pro zmeškané termíny a délku zpoždění
- Rychlejší odstranění vazby na související požadavek
- Samostatné číselné řady pro notifikace
- Překlady krátkých a dlouhých popisů dlaždic v katalogu požadavků
- Náhledový popis (tooltip) obrázků v galerii
Obecné funkce
- Vylepšení pravého panelu v požadavcích (Kanban, nový Kalendář, Seznam požadavků)
- Možnost ukládat vlastní seznamy sloupců
- Automatické vyplnění výchozí veřejné adresy v Globálním nastavení notifikací
- V XLSX exportech nahrazení funkce SUM flexibilnější funkcí SUBTOTAL
Plnění
- Snadné vytvoření plnění ze seznamů v dalších modulech
Zakázky a fakturace
- Zobrazení seznamu zakázek ve složkové (stromové) struktuře
- Možnost nenabízet účetní položku typu „fixní cena“ v plněních
Centrální vyhledávání
- Filtrování vlastních objektů pomocí předpony „my“
- Zrychlení centrálního vyhledávání v hlavním poli
- Zahrnutí plnění a projektů do centrálního vyhledávání
Adresář
- Oddělení sloupců „Jméno“ a „Příjmení“ v seznamu kontaktů
- Při importu kontaktů se doplní údaje z propojeného účtu
Schvalování
- Volné schvalování před řešením požadavku
Zpracování zpráv
- Přiřazení společnosti podle kontaktu
- Přidání kategorií požadavků do pravidel zpracování zpráv
Propojení CDESK – JIRA
- Automatické vytvoření plnění z Jira worklogu
- Sloupec „Jira label“ v seznamu požadavků
- Úprava přidávání příloh do konektoru Jira
- Přidání Jira polí Poslední příspěvek, Řešitel a Poslední změna do seznamu požadavků
Omnichannel: VOIP
- Označení dostupného textového přepisu nahrávky písmenem „T“
Uživatelé a skupiny
- Rozšíření záložky Skupiny o podřízené skupiny
- Deaktivovaný uživatel bude odhlášen ze všech zařízení
- Možnost zablokovat reset hesla pro uživatele
- Audit oprávnění
Notifikace
- Notifikace zákaznických účtů v poli „Kdo žádá / Pro koho žádá“
- Událost „Zastavení SLA“ v pravidlech notifikací požadavků
- Role „Příjemci zákaznické diskuse“ v pravidlech notifikací požadavků
Dovolené
- Zaokrouhlování zbývajících dnů dovolené
Přístup do CDESK přes MS Entra ID
- Automatické doplnění údajů při tvorbě zákaznických účtů
Sklady
- Přidán sloupec „Poznámka“ ke skladovému dokladu