Základní seznam novinek k verzi 3.2.7

30. dubna 2025

 

Další využití AI – tentokrát pro reporty z požadavků, vylepšená podpora zákazníků přes WhatsApp v CDESKu a první verze nového rychlého kalendáře.

Ve verzi 3.2.7 můžete začít zkoušet generování reportů z požadavků pomocí AI*, zlepšit zákaznickou podporu prostřednictvím integrované služby WhatsApp Business v CDESKu a zpříjemnit si práci zcela novým kalendářem (starší kalendáře budou v další verzi odstraněny).

*využití AI je zpoplatněno prostřednictvím tokenů

HLAVNÍ NOVINKY

  • AI Reporty v Požadavcích – nová funkce pro generování reportů
  • WhatsApp – integrace WhatsApp Business s přímým vytvářením požadavků
  • Nový kalendář – zcela nová, rychlá verze s počáteční sadou funkcí
  • Vypnutí stávajícího kalendáře v příští verzi (3.2.8)

 

Požadavky

  • Hromadný překlad všech příspěvků v diskusích
  • Samostatné sloupce v seznamech pro zmeškané termíny a délku zpoždění
  • Rychlejší odstranění vazby na související požadavek
  • Samostatné číselné řady pro notifikace
  • Překlady krátkých a dlouhých popisů dlaždic v katalogu požadavků
  • Náhledový popis (tooltip) obrázků v galerii

Obecné funkce

  • Vylepšení pravého panelu v požadavcích (Kanban, nový Kalendář, Seznam požadavků)
  • Možnost ukládat vlastní seznamy sloupců
  • Automatické vyplnění výchozí veřejné adresy v Globálním nastavení notifikací
  • V XLSX exportech nahrazení funkce SUM flexibilnější funkcí SUBTOTAL

Plnění

  • Snadné vytvoření plnění ze seznamů v dalších modulech

Zakázky a fakturace

  • Zobrazení seznamu zakázek ve složkové (stromové) struktuře
  • Možnost nenabízet účetní položku typu „fixní cena“ v plněních

Centrální vyhledávání

  • Filtrování vlastních objektů pomocí předpony „my“
  • Zrychlení centrálního vyhledávání v hlavním poli
  • Zahrnutí plnění a projektů do centrálního vyhledávání

Adresář

  • Oddělení sloupců „Jméno“ a „Příjmení“ v seznamu kontaktů
  • Při importu kontaktů se doplní údaje z propojeného účtu

Schvalování

  • Volné schvalování před řešením požadavku

Zpracování zpráv

  • Přiřazení společnosti podle kontaktu
  • Přidání kategorií požadavků do pravidel zpracování zpráv

Propojení CDESK – JIRA

  • Automatické vytvoření plnění z Jira worklogu
  • Sloupec „Jira label“ v seznamu požadavků
  • Úprava přidávání příloh do konektoru Jira
  • Přidání Jira polí Poslední příspěvek, Řešitel a Poslední změna do seznamu požadavků

Omnichannel: VOIP

  • Označení dostupného textového přepisu nahrávky písmenem „T“

Uživatelé a skupiny

  • Rozšíření záložky Skupiny o podřízené skupiny
  • Deaktivovaný uživatel bude odhlášen ze všech zařízení
  • Možnost zablokovat reset hesla pro uživatele
  • Audit oprávnění

Notifikace

  • Notifikace zákaznických účtů v poli „Kdo žádá / Pro koho žádá“
  • Událost „Zastavení SLA“ v pravidlech notifikací požadavků
  • Role „Příjemci zákaznické diskuse“ v pravidlech notifikací požadavků

Dovolené

  • Zaokrouhlování zbývajících dnů dovolené

Přístup do CDESK přes MS Entra ID

  • Automatické doplnění údajů při tvorbě zákaznických účtů

Sklady

  • Přidán sloupec „Poznámka“ ke skladovému dokladu

Plné znění novinek bude dostupné v průběhu několika dní.