CDESK Pro: Aplikace pro servisní výjezdy

24. října 2025

 

Váš technik přichází na výjezd – internet je slabý, klient spěchá. Technik potřebuje rychle vyřešit závadu, zapsat práci a vygenerovat servisní protokol. Většina aplikací se v takové chvíli stává spíše překážkou. CDESK Pro je pro takové případy navržen. Přístup do aplikace získáváte s každou licencí CDESK.  

Přehled plánovaných výjezdů

Servisní technik Albert začíná pracovní den kontrolou naplánovaných prací a výjezdů. Na úvodní stránce vidí které Požadavky mu byly přiděleny a které čekají na vyřešení. Pro ještě lepší přehled si otevře Kalendář, kde vidí přesný čas a místo výjezdu. Nové připomínky a změny najde v Notifikacích

 

PŘEHLEDNÝ DESIGN

Aby se mu lépe pracovalo, vizuál aplikace si nastavil podle sebe – tmavý styl s oranžově vyznačenými tlačítky. 
https://www.cdesk.cz/wp-content/uploads/2025/10/03-optimize.gif

Detail zařízení na jedno kliknutí

Jedna z notifikací hovoří o důležitém požadavku – naléhavé opravě klimatizační jednotky. Přes notifikaci se Albert proklikne přímo do detailu požadavku, kde vidí co, kde a pro koho bude dnes opravovat.

 

https://www.cdesk.cz/wp-content/uploads/2025/10/01-optimize.gif

RYCHLÁ NAVIGACE

Albert se pomocí záložky přepne do Seznamu položek, kde si nastuduje technické údaje o servisovaném zařízení. K dispozici má také servisní manuál ve formě PDF přílohy. 

Připraveni na nečekané výpadky

Albert přesune požadavek do stavu „v řešení“ a odjíždí na výjezd. Na místě je slabý signál a internet není dostupný. Albert si však ještě před odjezdem označil požadavek jako dostupný offline – nyní s ním může pracovat i bez internetu. Při nejbližším připojení k síti se jeho uložená data sesynchronizují. 

 

OFFLINE PŘÍSTUP

Albert může požadavek označit jako Ukončený a napsat způsob vyřešení práce do pole Řešení. Po připojení k internetu se změny aktualizují.
https://www.cdesk.cz/wp-content/uploads/2025/10/02-optimize.gif

Servisní protokoly a evidence práce

Po provedení opravy si Albert zapíše odpracované hodiny, a toto plnění připojí k požadavku. Součástí plnění mohou být i fotografie nebo jiné přílohy. Potom Albert vystaví přes aplikaci klientovi servisní protokol k podepsání.

 

https://www.cdesk.cz/wp-content/uploads/2025/10/04-optimize-1.gif

KOMPLETNÍ PROCES

Po ukončení práce Albert vystaví zákazníkovi servisní protokol. Aplikace mu tak umožnila projít celým procesem, od přijetí požadavku až po jeho ukončení.

Co nabízí
CDESK Pro?

CDESK Pro obsahuje funkce a moduly, které znáte z webového rozhraní nebo desktopové verze. Vše nastavené tak, abyste z mobilu zvládli:  
  • 📌 Zadávat, upravovat či ukončovat požadavky (Požadavky) 
  • 📄 Vytvářet servisní protokoly (Netgrif konektor) 
  • 🛠️ Zaznamenávat výjezdy a odpracované hodiny (Plnění) 
  • 👥 Spravovat kontakty na klienty, kolegy nebo společnosti (Adresář) 
  • 🔧 Evidovat informace o zařízeních a službách (Konfigurační databáze) 
  • 🗓️ Zkontrolovat nadcházející úkoly a povinnosti (Kalendář) 
  • 🌴 Požádat o dovolenou nebo výpůjčku (Žádosti o volno, Výpůjčky) 
  • ✅ Schvalovat procesy (Schvalování) 
  • 🔔 Dostávat upozornění (Notifikace) 
  • 📶 Pracovat s vybranými údaji i bez internetu (Offline režim) 

Jste uživatelem CDESK? Vidíte využití aplikace CDESK Pro i ve vaší firmě/instituci?

👉 Přepněte na rychlé, přehledné a bezpečné pracovní prostředí, které se přizpůsobí vám.

Google Play | App Store