Hello IT, a.s. (dříve COM Group a. s.), je česká společnost, která od roku 2003 poskytuje svým klientům komplexní služby IT outsourcingu, stará se o jejich IT vybavení a organizuje pro ně vzdělávání. Je zkušeným partnerem pro IT bezpečnost a jako integrátor softwarových řešení pomáhá efektivně digitalizovat činnosti svých zákazníků. Technici COM Group obsluhují ze tří strategicky rozmístěných servisních bodů v Praze, Brně a Ostravě více než 6000 uživatelských PC. Jejich odborná pomoc a zásahy jsou definovány širokou škálou znalostí, certifikátů a odborností, kterými se členové týmu cíleně doplňují.
Poskytování komplexního balíku IT služeb na míru, umožňuje zákazníkům systematický přístup a moderní softwarové nástroje CDESK a CM (Customer Monitor). Právě tato řešení jsou klíčovým prvkem ke schopnosti plnit dohodnuté závazky.
Hello IT (dříve COM Group) je jeden z prvních uživatelů řešení CDESK a CM. Již od začátku spolupráce v roce 2010 systém hodnotí systém jako dlouhodobě stabilní. Společnost oceňuje aktivní rozvoj systému, který může svými podněty z praxe i přímo ovlivnit.
„Nové funkce nás inspirují k optimalizaci procesů. Řekl bych, že CDESK svým množstvím funkcí převyšuje naše potřeby. Velmi často se v rámci rozvoje CDESK inspirujeme novými funkcemi, které následně integrujeme do našich činností.“
– Radim Krušandl, vedoucí technického oddělení Hello IT (dříve COM Group)
Technici pracují nejvíce s Modulem Požadavky. Modul poskytuje možnosti Help Desk podpory a pomáhá zajišťovat poskytování služeb (Service Desk) na dohodnuté úrovni. Zastřešuje servisní činnost techniků, je nositelem termínů, eskalací, komunikace či interní dělby práce a integruje součásti systému pro lepší servisní výkon technika.
V Hello IT využívají také jednu část z CDESK Omnichannel, konkrétně VoIP. Díky tomu se jim podařilo zachytit a monetizovat většinu hovorů se zákazníky. Kromě automatizovaných činností při zpracování hovoru tedy přiřazení na správnou klapku, pořadí vyzvánění a podobně, umí CDESK z hovoru jedním klikem vyrobit požadavek (tiket) se záznamem hovoru, přičemž přepis rozhovoru do textu zajišťuje AI.
CDESK je znám dobře zvládnutou e-mailovou komunikací, kterou obsluhuje Modul Zpracování zpráv. Systém e-mail automaticky zpracuje, přiřadí k zákazníkovi, správně spáruje řešitele a následující e-mailovou komunikaci technici jednoduše vyřídí přímo v požadavku. Samotný Hello IT, ale i jeho zákazníci i partneři oceňují přehlednost, transparentnost a snadné dohledání zpráv a jejich příloh.
Získání podkladů pro fakturaci zajišťuje aktuální Modul Plnění. Postupně se doplňuje a ladí funkcionalita automatizované fakturace práce, služeb, dopravy a zboží v Modulu Zakázky. Hello IT analyzuje potenciál tohoto modulu ve zrychlení procesu vystavování faktur. Za silný argument považují i automatizované generování příloh k fakturám, které jsou podkladem pro zákazníky. A to s podrobným přehledem poskytnutých plnění, čerpání paušálu, dopravy nebo prodané techniky. Technikům pomáhá se zápisem vykonané práce integrace s CM, která mimo jiné umožňuje vzdálené připojení a měření času připojení v zařízení klienta. Společnosti vítají pomocníka při zápisu plnění ve formě stopek, které budou součástí připravovaného CDESK To Do Timeru a na AI asistenta CDESK Copilot, který jim pomůže nejen při plněních.
Vyvinuté, vyladěné, roky IT techniky ověřené, na míru vytvořené jedinečné spojení nástrojů CDESK a CM, považují v Hello IT za svou největší konkurenční výhodu. Základ úspěchu a přidané hodnoty spojení těchto nástrojů pro Hello IT je důraz na jednoduchost zadávání požadavků pro IT uživatele, bez nutnosti přihlašování se do systému, s automatickou výzvou k vložení snímku obrazovky.
CDESK Easyclick – nejlepší způsob zadávání požadavků
Spojení CDESK a CM pouze s Easyclick funkcionalitou by pro techniky v Hello IT bylo jen malou pomocí při efektivním řešení požadavků na servis a podporu.
Technik je ovládáním jednoho webového rozhraní schopen většinu úkonů řešit vzdáleně, na více zařízeních současně, a dokonce i u více zákazníků najednou. Tím se prudce zvyšuje jeho efektivita a schopnost obsluhovat vyšší počet uživatelů.
Takto integrované systémy, CDESK Service Desk a CM remote IT monitoring & management tool technikovi v Hello IT (dříve COM Group) umožňují v jednom rozhraní:
V CDESK lze využít i Modul Projekty a Projektové zakázky. Právě tento modul je příkladem, jak aktivní rozvoj systému a informování o nových funkcích motivovalo Hello IT (dříve COM Group), aby své projektové řízení vyzkoušeli v CDESK.
Ukazuje se nejen efektivní rozvoj systému a potvrzení hlavní myšlenky výrobce: aktivně rozvíjet software se zaměřením na agendy a procesy, které na sebe vážou lidskou práci. Tyto agendy efektivně propojovat a umožnit taková nastavení, která fungující procesy podpoří, poskytnou přehled a výrazně vyšší míru efektivity.
Za velmi silnou stránku řešení považují v Hello IT spolupráci se společností Inova Logic, v tom, že mají možnost připomínkovat nové funkce. Oceňují prováděné optimalizace i rychlou odezvu podpory.
COM Group v posledním období evidují nižší rychlost odezvy systému při konkrétních akcích v konkrétních časech. Enormně velká, 15 let poctivě krmená databáze, však pružným reakcím moc nepomáhá. Tým zákaznické podpory CDESK a CM situaci aktivně řeší a připravil sadu optimalizací, čištění databáze, API volání, zefektivnil využívání databáze, čtení tabulek, optimalizoval i využívání HW zdrojů a postupně nahrazuje FE systému aktuální technologií, jejíž možnosti v rychlosti odezvy jsou daleko za hranicemi aktuálního řešení.
Pro manažerské rozhodování existuje podpora reportingu a PowerBI dohledu.
CDESK je silný a přehledný nástroj. Je podle Hello IT vlastně jedno, zda firma, která ho využívá poskytuje služby v oblasti IT nebo jakékoli jiné. Řešení je vždy transparentní a přehledné.
CDESK doporučují každé servisní organizaci celkově pro řízení práce, nebo se speciální podporou pro klienty. A to prakticky komukoli, kdo potřebuje přehledně řídit procesy uvnitř firmy. Možnosti přizpůsobení prostředí systému jsou osvobozující, díky schopnosti obsloužit procesy ve společnosti bez potřeby výrazných změn nebo zásahů.
V případě, že Vás tato případová studie zaujala nás neváhejte kontaktovat.